Veel gestelde vragen
Online marketing
SEO staat voor Search Engine Optimization. SEO zorgt ervoor dat jouw website gemakkelijk te vinden is op de resultatenpagina van een zoekmachine wanneer je zoekt naar woorden of woordgroepen die relevant zijn voor de content op jouw website.
Organisch sociale media marketing is in wezen wanneer je berichtupdates publiceert op Facebook, Twitter of een ander sociaal platform, zonder te betalen om die berichten te promoten en zonder te betalen voor display-advertenties.
Content marketing is een techniek die we gebruiken om waardevolle, relevante en consistente inhoud voor jouw bedrijf te creëren met als doel deze inhoud te verspreiden om potentiële klanten aan te trekken en om ze te vormen tot echte klanten.
Social media marketing is het gebruik van sociale mediaplatforms om in contact te blijven met jouw klanten en tegelijkertijd een nieuwe doelgroep te bereiken om jouw merk op te bouwen, de verkoop te verhogen en het websiteverkeer te stimuleren. We gebruiken sociale mediaplatforms zoals Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Pinterest en Youtube om jouw bedrijf op de markt te brengen.
Display-advertenties zijn grafische advertenties op websites en sociale media of apps via banners of andere advertentie-indelingen. We gebruiken display-advertenties om jouw bedrijf’s merkboodschappen over te brengen aan de bezoekers van jouw website en om jouw merkbekendheid te vergroten.
Een prestatiemeting is een kwantificeerbare indicator die wordt gebruikt om de prestaties van jouw bedrijf te meten. Met andere woorden, we meten de gezondheid van jouw bedrijf door het vanuit deze vier perspectieven te kijken: de klant, intern perspectief, bedrijfsprocessen perspectief, leren en groei perspectief en het financiële perspectief. Elk van deze perspectieven richt zich op een ander aspect van jouw bedrijf en biedt een holistische kijk op jouw organisatie.
AdWords-campagnes zijn advertentiecampagnes die zijn samengesteld uit verschillende advertentiegroepen. elke advertentiegroep geeft verschillende advertentieteksten weer op basis van het type sleutelwoord dat jouw doelgroep typt in de zoekmachine van Google.